geek-mania Index du Forum
S’enregistrerRechercherFAQMembresGroupesConnexion
ginnen. Man, ik heb eigenlijk voor

Répondre au sujet    geek-mania Index du Forum » geek-mania » geek-mania Sujet précédent
Sujet suivant
ginnen. Man, ik heb eigenlijk voor
Auteur Message
caicai2017

Message ginnen. Man, ik heb eigenlijk voor Répondre en citant
Loading...Ik denk dat het mogelijk is. Kijk, ik denk dat we allemaal door fasen heen gaan waar de manier waarop we Adidas Superstar Dámské ons kleden een weerspiegeling is van een bepaald moment, en ik vind het prima om iets aan te boren dat je de beste versie van jou maakt. Dus als je vindt dat die schoenen leuk zijn en ze je zelfvertrouwen geven en je houdt van de manier Nike Air Presto Dam waarop ze eruit zien en je bent zelfs Nike Air Presto Mujer in staat om een ??beetje dieper te gaan, en je kunt begrijpen waar ze vandaan komen en hoe ze zijn eigenlijk een beetje ironisch, dan is dat geweldig. Dat is cool. Hopelijk kijk je niet achterom en denk je: "Dang, ik zie er een beetje vreemd uit." Eerlijk gezegd, in de grote projecten die ik met Nike Nike Air Max 90 Mujer heb gedaan, was de Vandaal waarschijnlijk de meest moeiteloze omdat ik precies wist wat ik wilde ermee te maken. Alleen maar omdat ik bekend ben met het silhouet en omdat ik ben opgegroeid in het dragen, erin schaatsen. Het silhouet werkt echt met onze esthetiek. Niet Nike Air Max 2017 Mujer zozeer wat we de catwalk sturen, maar voor hoe onze klant zich dagelijks kleedt, is de Vandal de perfecte schoen om te beginnen. Man, ik heb eigenlijk voor de eerste keer geschaatst, ik wil 2 weken geleden zeggen met mijn kleine neef en het was gewoon omdat hij in LA was en ik Adidas Ultra Boost Dámské dacht: "Oké, laten we gaan." We gingen naar een plaatselijke school en ik had waarschijnlijk niet anderhalf jaar, 2 jaar, geraced. Ik schaatst die dag niet in een vandaal. Het ging goed. Het is net alsof je basketbal speelt. Skaten en in een rij leggen zijn jonge herenspellen. Vallen als een 35-jarige Nike Air Max 90 Dámské man is zoiets als: "Oké, ik hoef dit nu niet te doen." En het is een beetje gênant om een ??gesprek te hebben met [een leidinggevende] bij Barneys en je hebt een enorme snee in de palm van je hand, en ze zeggen, "Hoe deed je dat?" En je denkt, "Oh, schaatsen."
Ik Nike Air Max 90 Damen Pink wilde je dit jaar laten nadenken. Je hebt de ene Nike-samenwerking na de andere gedaan en toen had je deze enorme modeshow die je hier in New York hebt gedaan. Hoe verklaar je al je recente succes?
Eerlijk gezegd, het zijn een paar dingen. Ik denk dat je in dit modelandschap deuren moet hebben die opengaan om je idee?n te bekijken. Ik heb geluk dat we in het gesprek zitten. Omdat het niet een gegeven is om in gesprek te zijn. Het tweede deel daarvan is dat je moet presteren en dat je jezelf moet pushen om uitdagende concepten met ambacht te combineren. Ik denk dat het Adidas ZX Flux Damen succes van het merk dat we als monetair gezien hebben, ons in staat heeft gesteld om goede beslissingen te nemen bij het aannemen en we hebben het merk echt kunnen stapelen met een aantal A-plus spelers. Ja, ik denk dat het merk heeft gegroeid. In het verleden moesten we Adidas Superstar Damen scrappy zijn - er is die video waarin ik de auto van mijn grootmoeder in de auto van mijn grootmoeder rij met doekrollen. Nu hebben we meer middelen en hebben we eerlijk gezegd meer getalenteerde mensen. Niet dat we geen getalenteerde mensen hadden, we hadden er niet veel. Ik herinner me de eerste modeshow Adidas ZX Flux Dam die we deden - de show waar Kanye bij was - we hadden letterlijk zeven mensen in het gezelschap toen we die show uittrokken. Nu is het vijf keer dat, zes keer dat.

Ven 16 Nov - 08:56 (2018)
Publicité

Message Publicité
PublicitéSupprimer les publicités ?

Ven 16 Nov - 08:56 (2018)
Répondre au sujet    geek-mania Index du Forum » geek-mania » geek-mania Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: 

Index | Panneau d’administration | faire son forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation